هیوندای آزرا پنجمین محصولیه که دستخوش تغییر تحولات اساسی قرار می گیره. هیوندای توسان، Assent، Alentra و بخصوص سوناتا خودروهایی هستن که قبل از آزرا تحت تاثیر طراحی Fluidic Sculpture قرار گرفتن. آزرای جدید هم دارای خطوط بدنه ی نرم و روان، سطوح صاف و صیقلی و شکل و شمایل امروزی و مدرنه.

ادامه مطلب

               استاد محمود فرشچیان«سال‌ها نقاشی نمایانگر اندیشه تفکر شعرا، داستان‌سرایان، نویسندگان و زینت‌بخش کتاب‌ها بود. ولی نگارگر خود را به محدوده فضای بسته جدول و درون متن کتاب مقید ننمود. نقوش در حواشی پیش رفتند، سروها سرکشیدند و ستیغ کوه‌ها حاشیه را شکافتند، ابرهای دربرگیرنده کوهها به اطراف پراکنده شدند و پرندگان درحاشیه و متن به پرواز درآمده تا بدانجا که خویشاوندی شعر و نوشته درآمیزش با جلوه‌گری نقش و جلای رنگها اوج فزونتری یافت. همین انس و الفت دیرپای نقاشی ایرانی با ادبیات سبب شد که حال و هوایی رویایی و شاعرانه در فضای این هنر بوجود آید.»

ادامه مطلب

کم نیستند کسانی که دوست دارند اتومبیل خاصی را خریداری کنند تا در میان دیگر اتومبیل های موجود در خیابان ها متفاوت و منحصر به فرد به نظر برسند. به عنوان مثال فرض کنید مبلغ 300 میلیون تومان در حساب بانکی شما موجود است و شما نیز قصد دارید یک اتومبیل شاسی بلند میان سایز لوکس را برای خود خریداری کنید.

ادامه مطلب

هیوندایی کوپه در خارج از ایران با نام هیوندای تیبرون نیز شناخته می‌شود. این مدل از هیوندایی در کلاس کوپه‌های جمع و جور قرار می‌گیرد و از سال 1996 معرفی شد و تا سال 2008 نیز تولید آن ادامه داشت.

ادامه مطلب

به گفته‌ رییس کمیسیون معاملات شرکت ارتباطات سیار ایران شماره‌ی ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ از جمله رندترین شماره‌ی شبکه‌ی تلفن همراه کشور به مزایده گذاشته نمی‌شود و قرار است به موزه مخابرات برده شود.

ابوالفضل علیشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از دیگر شماره‌های رند شماره‌های ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ است که قرار است در آینده به مزایده گذاشته ‌شود اما اکثر شماره‌های رند به مزایده گذاشته شده‌اند.

وی همچنین از برگزاری یازدهمین دوره برگزاری شماره‌های رند در نیمه‌ اول آذرماه جاری خبر داد و گفت: در این دوره دو هزار شماره به مزایده گذاشته می‌شود که شماره‌ متوسط هستند.

علیشاهی در پایان یادآور شد: تاریخ دقیق به مزایده گذاشته شدن بقیه شماره‌های رند شبکه تلفن همراه کشور مشخص نیست و در حال آماده‌سازی اسناد مربوطه هستیم.

 

The world's most popular languages

 

زبان انگلیسی تقریبا زبان مادری ۳۷۵ میلیون نفر در جهان است و از این لحاظ سومین زبان مادری جهان محسوب می‌شود.

این در حالی است که چینی و اسپانیایی به ترتیب اولین و دومین رتبه رادر بین زبان‌های مادری به خود اختصاص داده‌اند.

اگر بخواهیم زبانهای بین‌المللی‌ای را که در کشورهای مختلف جهان صحبت می‌شود معرفی کنیم زبان‌هایی مانند انگلیسی و اسپانیایی مطرح می‌شوند.

ادامه مطلب

 


 

جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»

برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید -- زندگی را با تمام وجود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

ادامه مطلب

 بی‌ادب‌ترین و مؤدب‌ترین مردم جهان کدامند؟

نتایج نظرسنجی یک سایت مسافرتی بین‌المللی نشان داد که فرانسوی‌ها بی‌ادب‌ترین و برزیلی‌ها مؤدب‌ترین ملل جهان به شمار می‌آیند.

ادامه مطلب

 زنبور عسل و چگونگی فعالیت آن در تهیه عسل

 

زنبور عسل گونه ‌ای زنبور است که عسل می‌سازد. زنبور عسل این کار را با گردآوری شهد گل‌ها در کندو انجام می‌دهد. در فارسی به زنبور عسل منگ، منج و مگس انگبین هم گفته می‌شود. زنبورهای هر کندو یکی از سه نوع زنبور ملکه، زنبور نر و زنبور کارگر هستند.

ادامه مطلب

 بورکینافاسو:سرزمین مردم درستکار

پاراگوئه: این سوی رودخانه

پاکستان: سرزمین پاکان

پاناما: جای پر از ماهی

پورتوریکو: بندر ثروتمند

ترکیه: سرزمین قوی ها

جامائیکا: سرزمین بهاران

ژاپن: سرزمین خورشید تابان

سریلانکا: جزیره باشکوه

شیلی: پایان خشکی- برف

ادامه مطلب

  صاحب این پراید با خلاقیت و حوصله ای که داشته با صرف هزینه های بسیار زیاد پراید خودش را تغییر داده و به شکلی زیبا و اسپرت تبدیل کرده که البته چیزی در حدود 70 میلیون قیمتش تخمین زده شده است. www.parsnaz.ir - تا حالا پراید 70 میلیونی در ایران دیده اید؟ (عکس)

ادامه مطلب

از پرهاى سوخته و خیمه هاى خاکستر، چهل روز مى گذرد؛ از شانه هاى بى تکیه گاه و چشم هاى به خون نشسته، از لحظاتى که سیلى مى وزید و صحرا در عطشى طولانى، ثانیه هایش را به مرگ مى بخشید.

حالا چهل روز است که مرثیه هامان را در کوچه هاى داغ، مکرر مى کنیم.
چهل شب است که بر نیزه شدن آفتاب را سر بر شانه هاى آسمان مى گرییم. «اى چرخ! غافلى که چه بیداد کرده اى».
از شام تا کربلا

ادامه مطلب

امیدواریم از خواندن این شعر انگلیسی به همراه ترجمه فارسی آن لذت ببرید.

این شعر اثر Amanda Pierce می باشد.
 
 
 
********

It is natural to feel disappointed
 
When things don’t go your way
 
…It’s easy to think
 
"?I can’t do it, so why try "
 
But no matter how scared you are of making mistakes
 
Or discouraged you may become
 
Never give up
 
Because if you don’t try and
 
If you don’t go after what you want in life
 
 
It won’t come to you
 
And you’ll be forced to accept
 
Things that you know could be better
 
Success is not measured by
 
Whether you win or you fail
 
There is always a little bit of success
 
Even if things don’t go your way
 
What’s important is that
 
You’ll feel better about yourself
 
(Amanda Pierce)

*********
 
 
 
ترجمه فارسی و معنی شعر زیبای انگلیسی درباره زندگی
 
طبیعی است که وقتی که کارها
ان طور که تو می خواهی انجام نشوند نا امید شوی
و فکر کنی که :
" من که نمی توانم پس چرا تلاش کنم ؟"
اما مهم نیست تو چقدر از اشتباه کردن می ترسی
یا چقدر ممکن اسن مایوس شوی
هرگز تسلیم نشو …
چون اگر تلاش نکنی
و به دنبال چیزی که در زندگی می خواهی نروی،
اهدافت به سوی تو نخواهند امد
و در اخر مجبور می شوی چیز هایی را قبول کنی که
می دانی از این بهتر هم می توانستند باشند
پیروزی با برد و باخت تو سنجیده نمی شود
همیشه کمی از پیروزی وجود دارد
حتی اگر کارها انطور که می خواستی انجام نشدند
مهم این است که احساس بهتری نسبت به خود پیدا میکنی

جملات عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

A heart that loves is always young.

 

قلبی که عشق می ورزد همیشه جوان است

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else.

 

سخت ترین چیز این است که ببینی کسی را که دوست داری عاشق فرد دیگری است

ادامه مطلب

با سلام، این مطلب اولین بار در سال 2001 توسط زنی به نام ریتا در وب سایت یک کلیسا قرار گرفت، این مطلب کوتاه به اندازه ای تاثیر گذار و ساده بود که طی مدت 4 روز بیش از پانصد هزار نفر به سایت کلیسا ی توسکالوسای ایالت آلاباما سر زدند. این مطلب کوتاه به زبان های مختلف ترجمه شد و در سراسر دنیا انتشار پیدا کرد . این مطلب رو به همه خداپرستان تقدیم می کنم                                                                                                                                                                                                                                                                   Interview with god                     

گفتگو با خدا

I dreamed I had an Interview with god

خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم                                                                                                  

ادامه مطلب

   بین همه ی خواننده های دنیا*عشق است کامران                                              کامران مولایی اهل تهران-شهرک ولیعصر است و 26 سال سن دارد ، مجرده ، عاشق دختری بنام مریم هست.                                                                        کامران مولایی خواننده مشهور کشورمان کارش را از سال 88 با استودیو راک رکورد شروع کرد.                                                                                                                           با آرزوی موفقیت برای این خواننده جوان و باسلیقه و خوشتیپ و خوش صدای کشورمون

 

با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه را نه، 

می توان رختخواب خرید ولی خواب را نه، 

می توان ساعت خرید ولی زمان را نه، 

ادامه مطلب

  حـق تقـدم در راننـدگی ... (شعر طنز)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این شعر طنز، به نوعی بیانگر رانندگی در ایران و رعایت نکردن قوانین هست که توسط یکی از دوستان در گروه
برای ما ارسال شده است. متاسفانه از نام شاعر طنزپرداز این شعر بی اطلاعیم اما سعی کنید شما دوستان
خوندنش رو از دست ندید تا مشکلات ملموس رانندگی عده ای خاص در ایران دستگیرتون بشه ...

ادامه مطلب

  پروسه چک آپ سلامتی، عموما پروسه زمانبری است که باید زیر نظر پزشک انجام پذیرد. اما شما هم خودتان با بررسی علائم بدنی، می توانید از شرایط عمومی بدن خود مطلع شوید. کافیست اندکی به بدن خود بیشتر توجه کنید. حالا اگر بخواهید تنها در یک دقیقه وضعیت کلی خود را چک کنید، راهنمایی های زیر برای شما مناسب هستند.

ادامه مطلب

 

ادامه مطلب

 فراری جدیدترین اتومبیل خود را معرفی کرد

فراری مدل جدید اسپایدر ۴۵۸ خود را معرفی کرده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از برنا، رانندگی با یک خودروی فراری بدون سقف با حجم موتور ۵ لیتری یکی از رویاهایی است هر انسانی زمانی در ذهن خود داشته است.

بر اساس گزارش گیزمگ، شرکت فراری اخیرا مدل ۴۵۸ اسپایدر خود را با سقف آلومینیومی جمع‌شو معرفی کرده است. موتور ۸ سیلندر ۴٫۵ لیتری ۴۵۸ اسپایدر، پیش از این به عنوان برترین موتور سال ۲۰۱۱ میلادی از سوی کارشناسان انتخاب شده است. سقف این مدل نسبت به مدل‌های قبلی ۲۵ کیلوگرم سبک‌تر شده مدت باز و بسته شدن آن ‌هم ۱۴ ثانیه است.

شتاب صفر تا یک صد کیلومتر این مدل فراری ۳٫۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است.

فراری جدیدترین ماشین خود را معرفی کرد - www.parsnaz.ir

ادامه مطلب

 کمپانی لکسوس اولین تصاویر رسمی از LF-LC ، کوپه ی 2+2 طراحی شده توسط استودیوی شرکت در کالیفرنیا را منتشر کرد. به گزارش پارس ناز، پس از انتشار تصاویر LF-LC از کانال های غیر رسمی سرانجام شرکت لکسوس تصمیم به انتشار رسمی تصاویر قسمتهایی از نمای داخلی و خارجی کوپه ی جدید خود گرفت.


بگفته ی Mark Templin معاون کل شرکت ، سعی بر آن شده تا در LF-LC بر اساس سیاست گذاری های شرکت و با توجه به ترکیبی از تکنولوژی های پیشرفته و طراحی ارگونومیک ، بهترین ارتباط بین راننده و خودرو ایجاد شود. انتظار می رود تا این خودروبرای اولین بار در نمایشگاه دیترویت در معرض دید عموم قرار گیرد.
www.parsnaz.ir - عکس هایی از اتومبیل لکسوس LF-LC

ادامه مطلب

  شرکت مرسدس بنز به تازگی بروز رسانی را برای خودرو سوپر اسپرتSLS AMG GT  ارائه کرده است که به زودی به صف پکیج خودروهای AMG  خواهد پیوست که رقیب پورشه ۹۱۱ خواهند بود.به گزارش پارس ناز به نقل از خودرو سازی آخرین تصاویر که به صورت مخفیانه تصویر برداری شده است نشان می‌ دهد که این AMG دوست داشتنی هنوز در پوسته SLS  قرار داردو البته این خودرو پلتفرم خود را با SLC به اشتراک گذاشته است که در نتیجه به مقدار قابل توجهی کوچکتر خواهد بود که البته به منظور رقابت با پورشه ۹۱۱ است  و به نظر می‌ رسد با رونمایی رسمی‌از این SLS  باید منتظر یک طراحی منحصر به فرد AMG  البته به صورت کوچکتر باشیم.  www.parsnaz.ir - مرسدس بنز در اندیشه رونمایی از رقیب پورشه 911 + عکس

ادامه مطلب

  10 برند معروف کفش ورزشی در جهان Puma یک کمپانی کفش آلمانی است که به خاطر لباس‌ها و کفش‌های ورزشی‌اش مشهور شده است. این کمپانی توسط دو برادر شکل گرفت 

ادامه مطلب

   عکس های زیباترین استخر آبی آسیا در اصفهان!واقعا شگفت انگیزه

اینجا ایران – اصفهان و زیبا ترین استخر آسیاست 

 

 

ادامه مطلب