بسیاری از مردم دنیا از مارها بسیار وحشت دارند. چراکه این نوع خزنده انسان های زیادی را در طول سال می کشد و سم مار یکی از وحشتناک ترین موادی است که می تواند وارد خون انسان شود.

"استیو لودوین" برخلاف دیگر انسان های دنیا از مار به هیچ عنوان ترس ندارد و سم مار را به عنوان بهترین دوست خودش می داند. او می گوید سالانه 100 هزار نفر از سم مار می میرند ولی من بدنم در مقابل تمامی سم ها مقاوم است. این مرد 42 ساله که در کالیفرنیا زندگی می کند هر هفته سم مارهای مختلف را وارد بدنش می کند اما هیچ کدام روی او تاثیری ندارد و تنها قوی ترین سم ها کمی سردرد را برای او به همراه دارند.

ادامه مطلب

دیگر آن خنده‌ی زیبا به لب مولا نیست
همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست
قطره‌ی اشک علی تا به ته چاه رسید
چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست

بیوگرافی کامل عسل بدیعی

بیوگرافی عسل بدیعی


 

عسل بدیعی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است.وی همسر سابق فریبرز عرب نیاست و یک پسر دارد، او از سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت و با فیلم بودن یا نبودن فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. عسل بدیعی لیسانس علوم تغذیه از دانشگاه آزاد است ،سه ترم از دوره نمایش در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده.با بازی در اولین حضور سینمایی اش بودن یا نبودن خوش درخشید اما هیچگاه تنوانست در فیلمهای بعدی این موفقیت را تکرار کند.

فیلم شناسی

(۱۳۷۶) بودن یا نبودن (کیانوش عیاری) بازیگر

(۱۳۷۸) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، بازیگر

(۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، بازیگر

(۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، بازیگر

(۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، بازیگر

(۱۳۸۴) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، بازیگر

(۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی)، بازیگر

(۱۳۸۷) روز هشتم

مجموعه تلویزیونی مستانه

جوایز و انتخابها

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (دست های آلوده)

دوره ۱۸ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۷۸

مصاحبه با عسل بدیعی

 

عسل بدیعی که در سال‌های اخیر بیشتر در تلویزیون و فیلم‌های کوتاه بازی می‌کند، معتقد است: «هر زمان که نقشی در من این حس را به وجود بیاورد که می‌توانم زندگی‌اش کنم به سمتش خیز بر می‌دارم و به کوتاه یا بلندی‌اش اهمیت نمی‌دهم.»

عسل بدیعی هم مثل بسیاری معتقد است «بودن یا نبودن» یکی از شاخص‌ترین کارهایش است و این کار را بیشتر از بقیه دوست دارد. اگرچه به عقیده او «این شکل کارها خیلی طول می‌کشد تا دوباره تکرار شوند چون این جنس کارها معمولا بازگشت تجاری ندارد و یک کارگردان در شرایط الان باید خیلی جسارت کند که سراغ چنین سوژه‌هایی برود.»

تولد «جانیار» باعث دوری سه، چهار ساله بدیعی از سینما شد و شاید این دلیلی بود تا او در سال‌های اخیر از ستاره شدن محروم شود. خودش در این باره می‌گوید: «وقتی آدم سه چهار سال دور است برای شروع مجدد احتیاج به یک فرصت خوب دارد. پس از بازگشتنم خیلی پیشنهاد سینمایی داشتم ولی هیچ پیشنهادی را برای بازگشت مجدد به سینما اطمینان‌بخش ندیدم و ترجیح دادم آرام آرام کار کنم. علاوه بر این من از آن دسته آدم‌هایی نیستم که برای رسیدن به یک هدفی در مقطعی همه چیز را فدا می کنند. بچه‌دار شدنم در آن مقطع باعث شد مسؤولیتی که در قبال پسرم داشتم و لذت مادری را در اولویت قرار بدهم.»

بازیگر فیلم‌های کوتاهی چون «من تنها»، «آخرین ساعات زندگی یک مرد معمولی» و «اصغر، پیکان و همسرش و زندگی کمی غیرعادی‌تر» درباره تجربه بازی در فیلم کوتاه می‌گوید: «حضور در این فیلم‌ها برای من تجربه بسیار خوبی بود. در جایگاه یک بازیگر حضور در فیلم کوتاه هیچ تفاوتی با یک فیلم بلند ندارد.

بازیگرهای متفاوت فرمول‌های خاص خودشان را دارند. من هم باید بگردم فرمول خاص خودم را پیدا کنم که با فیزیکم، روحم، حس درونیم، میمیک و تپش قلبم هماهنگی داشته باشد. هر زمان که نقشی در من این حس را به وجود بیاورد که می‌توانم زندگی‌اش کنم به سمتش خیز بر می‌دارم و به کوتاه یا بلندی‌اش اهمیت نمی‌دهم.»

بهترین چیزی که عسل بدیعی از آن حس عید می‌گیرد، تغییر فصل و نفس کشیدن طبیعت است. او می‌گوید: «وقتی کوه می‌روم و ابرها را می‌بینم، احساس می‌کنم بهار نزدیک است. در روزهای آخر اسفند و اولین روزهای فروردین راه رفتن و نفس کشیدن در تجریش و باغ شاتر را دوست دارم.»

گفتگوی کامل بازیگر «بودن یا نبودن» را می‌توانید در ویژه‌نامه بهاری نشریه «نسیم» بخوانید.

 

نوشته عسل بدیعی در دفتر اهدای عضو | www.Bia2Fars.ir

عسل بدیعی نزدیک به یک سال پیش بعد از ثبت نام کارت اهدای عضو، در دفتر یادبود مربوط به اهدای عضو، عباراتی را نوشت که ماندگار شد . . .

 

نوشته عسل بدیعی در دفتر اهدای عضو + عکس

عسل بدیعی در این دفتر یادبود می‌نویسد:…

سلام
دوستان مهربان
عزیزان….. یاران
از خداوند متعال خواستار توانی چون کوه و اراده‌ای چون آهن استوار و پایدار هستم
تا یاری بخش راه سپید عشقتان باشد
خداوند یاری‌بخشتان
با احترام عسل بدیعی

۹۱/۲/۲۹″

و حالا قلب و دو کلیه، ریه، کبد و هر آنچه که از اعضای عسل بدیعی قابل اهدا بود، یاری‌بخش این راه شد و به چند تن زندگی دوباره بخشید.
روحش شاد

 

سلام

زلزله بلایی است طبیعی  که هر لحظه و هر جا ممکن است اتفاق بیفتد همشهری های عزیزم

این مصیبت رو بهتون تسلیت میگم ماروهم در غم خودتون شریک بدونید

زاینده رود بعد از ۱۰ ماه سیراب میشود!

زاینده رود بعد از 10 ماه سیراب میشود!

آب زاینده رود به اصفهان رسید

مدیر کل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر جریان آب زاینده رود به اصفهان رسیده است.

منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه از خرداد ماه سال گذشته تا کنون ما شاهد عبور هیچ جریان آبی در رودخانه نبوده و اکنون بستری خشک دارد، افزود: به همین سبب سرعت آب برای رسیدن به سمت شهر اصفهان کند است و پیش بینی می‌شود تا بعد از ظهر امروز به پلهای تاریخی برسد.

۳ نفر با هم میرن ساعت فروشی، یه ساعت میخرن  ۳۰۰۰۰ تومن و نفری ۱۰۰۰۰ تومن میدن.
صاحب مغازه به شاگردش میگه قیمت ساعت ۳۰۰۰۰ تومن نبوده ۲۵۰۰۰ تومن بوده. برو ۵۰۰۰ تومن بهشون برگردون.
شاگرد مغازه از این ۵ تومن ۲ تومنشو واسه ی خودش برمیداره، و ۳ تومن دیگرو میده به اون سه نفر، نفری ۱۰۰۰ تومن. پس با برگشت ۱۰۰۰ تومن به هر نفر، اونها هرکدوم ۹۰۰۰ تومن دادند.
حالا سوال اینجاست اگه  ۹×۳ = ۲۷ و ۲ تومنم که شاگرد مغازه برداشته ، کلا میشه ۲۹ تومن. پس ۱۰۰۰ تومن دیگه  کجاست؟                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       جواب در ادامه مطلب                                                                                                                                                                                  

ادامه مطلب

c218c6a6644c031ea7e5eb79c17e774a آیا دلیل کچل بودن لاشخور ها را میدانید ؟!

آیا دلیل اصلی کچل بودن لاشخور ها را می دانید ؟! این موضوع تا چندی پیش سوالی بود در ذهن انسان که بعد از انجام تحقیقاتی معلوم شد که این کچلی خود یک نوع وسیله ی دفاعی برای بقای عمر این حیوانات است ! با هم متن کامل دلیل کچل بودن لاشخور ها را می خوانیم :

زیرا لاشخورها پرندگانی هستند که از لاشه یعنی جسد حیوانات مرده تغذیه می کنند و حتی برخی از این لاشه ها ممکن است گندیده باشد. وقتی لاشه چند روز می ماند بعلت فساد از میکروب پوشیده می شود.
اگر سر لاشخور مو یا پر داشت هنگامی که با منقار خود از گوشت لاشه تغذیه می کرد ، میکروبها وارد موهایش می شدند و همان جا رشد می کردند.
اما بی موئی سر لاشخور باعث می شود که کله این حیوان در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گیرد و در نتیجه میکروبها روی سرش از بین بروند. عجب سیستم دفاعی عجیبی!!

33524b46f5a38ef432d4ec7a00734dd4 بیشترین نام خانوادگی در ایران


مدیر اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: محمدی با ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ عنوان بیشترین نام خانوادگی بین ایرانیان است.
محسن کرم افزود: حسینی با ۴۹۶ هزار و ۵۹۳ عنوان و احمدی با ۴۶۷ هزار و ۷۲۵ نیز دارای بیشترین نام خانوادگی ایرانیان است.
وی اظهار داشت :نام های خانوادگی ترکیبی از جمله میرمحمدی و پورمحمدی نیز در کشور فراوانی بسیار دارد و در عین حال فراوانی برخی نام های خانوادگی در استانها نیز متفاوت است.
کرمی تصریح کرد: به عنوان مثال نام خانوادگی گودرزی در استان لرستان، در استان فارس نام خانوادگی زارع،در استان کرمان سالاری و دراستان مازندران نام خانوادگی حسینی بیشترین فراوانی را دارد.
این مقام مسوول در سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به طولانی ترین نام خانوادگی، گفت :نام خانوادگی طولانی بدوالصدور زیاد داشتیم که طولانی ترین آن ۳۵ کاراکتر(حرف) دارد و یک نمونه از آن (آقا میرزا محمد علی شیرازی) است که تمامی الفاظ آن نام خانوادگی یک فرد ایرانی بوده است.

 

 
جوان‎پسندترین خودروهای جهان+تصاویر

 

خودرو -براساس نتایج یک تحقیق تازه فهرستی از ۱۰ خودرو که بین جوانان 16 تا ۳۵ سال محبوبیت بیشتری دارند، منتشر شده است.

به گزارش ايران نيوز24، این فهرست در نگاهی کلی از اقبال جوانان نسبت به اتومبیل‌های ژاپنی حکایت دارد. ارزانی، کم‌مصرف بودن و ظاهر جوان‌پسند از جمله مشخصاتی است که خودروهای ژاپنی به آن متصف هستند. البته تعدادی از اتومبیل‌های ساخت کشور آلمان نیز در این فهرست دیده می‌شوند. ایمنی بالا از جمله مشخصات بارز خودروهای آلمانی به حساب می‌آید هرچند که این خودرو‌ها به نسبت اتومبیل‌های ژاپنی و کره‌ای قیمت نسبتا بالایی دارند. در واقع این‌طور می‌توان نتیجه گرفت که علاقه‌مندان به خودروهای آلمانی با پرداخت پول بیشتر، هزینه سلامت و ایمنی خود را می‌پردازند. در این فهرست خودروهای آمریکایی در اقلیت قرار دارند. مصرف بالا در کنار هزینه نسبتا بیشتری که برای خرید اتومبیل‌های آمریکایی باید صرف شود این خودرو‌ها را به کالایی نچسب برای جوانان بدل کرده است.

ادامه مطلب

کمپانی اینتل ، فعالیت کاربران اینترنت را در یک دقیقه، در اینفوگرافیک زیر آورده است:

مطالعات جدید نشان می دهد 240 میلیون ایمیل در هر دقیقه ارسال می شود.
47 هزار اپلیکیشن در هر دقیقه دانلود می شود.
سایت آمازون در هر دقیقه 55 هزار پوند فروش می کند.
20 میلیون عکس و 6 میلیون صفحه فیس بوک مرور می شود.
1.3 میلیون کلیپ در یوتیوب دیده می شود.
در هر دقیقه در اینترنت بیش از 640 هزار آی پی آدرس نقل و انتقال می یابد.
پیش بینی می شود تا 2015 تعداد ابزارهای متصل به شبکه و ابزارهای شبکه ای دو برابر جمعیت انسانهای کره زمین شود.
ابزارهای جدید شبکه ای ترافیک اینترنت را بالا می برند. "جنگل کریستالی" امنیت را بالا برده و ترافیک شبکه ای را افزایش می دهد.

در یک دقیقه، در دنیای اینترنت چه اتفاقاتی می افتد؟

ساعت رسمی کشور ازاول فرودین ۱۳۹۲ یک ساعت جلو کشیده می شود.

 ساعت رسمی کشور فرداشب تغییر می‌کند

به گزارش تسنیم، براساس “قانون تغییر ساعت رسمی کشور ” مصوب ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت ۲۴ اول فروردین ماه هر سال یک ساعت به جلو کشیده می شود.

مطابق قانون مذکور ، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده و در ساعت ۲۴ روز سی‌ام شهریور به وضعیت سابق برگردانده می‌شود.

سریال های نوروز 92

«پایتخت ۲»، «آب پریا»، «مثل من، مثل تو»، «کلاه قرمزی»، «همه خانواده من»، «هفت سین» و «نردبام آسمان»، عناوین مجموعه های نمایشی ایرانی نوروزی است. همچنین سریال های خارجی «هیچکاک »، «لئوناردو » و «وروجک و استاد نجار» نیز در نوروز روی آنتن می روند.

ادامه مطلب

این تصویر Veneno است. جدیدترین خودروی شرکت مشهور ایتالیایی.

عکس لامبورگینی veneno

یک ماشین ۴ میلیون دلاری قرار است فردا به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی بشود اما رسانه ها نتوانسته اند تا آن زمان صبر کنند و خبر آن امروز لو رفته. پیش از آنکه درهای نمایشگاه باز شود.

ادامه مطلب

این روزها در بازار عطر آنقدر کالای تقلبی وجود دارد که گاهی آنقدر که پول می‌دهی عطر نمی‌خری! البته با این قیمت‌های نجومی عطرها، حق دارید که انتظار کالای اصل و با کیفیت مطلوب داشته باشید و با وسواس خرید کنید ولی آیا تشخیص عطرهای اصل و تقلبی به همین سادگی‌هاست؟ مسعود تهرانی دبیر روابط‌عمومی انجمن صنفی آرایشی، بهداشتی و عطریات با تجربه‌ چندین‌ ساله‌‌اش به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

تشخیص عطر اصلی از عطر تقلبی


ادامه مطلب

مقام رهبری
پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب:
چشم‌انداز سال ۹۲ امیدوارانه و توأم با حضور جهادی ملت در عرصه‌ سیاست و اقتصاد است

رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، چشم‌انداز سال جدید را امیدوارانه و همراه با حضور جهادی ملت ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی توصیف کردند.